دیوارهای پوششی

دیوارهای پوششی کناف: ديوارهاي پوششي كناف جهت باز سازي ديوارهاي بنايي قديمي، پوشش ديوارهاي بنايي جديد،( نازك كاري)، بهسازي حرارتي و صوتي ساختمانها، ايجاد فضاي تاسيساتي در ساختمانها، ايجاد پوششهاي با كد حريق و عايق كاري ديوارها در برابر رطوبت و بخار به كار مي روند.

ديوارهاي پوششي كناف به دو صورت با سازه و بدون سازه اجرا مي شوند :

ديوار پوششي بدون سازه : در اين ساختار از يك لايه صفحه روكش دار گچي ساده يا صفحه پوشش شده با لايه عايق پشم معدني يا پلي استايرن استفاده مي شود . اين صفحات به وسيله چسب خميري مخصوص پرلفيكس مستقيما به ديوار زمينه متصل مي شوند پر لفيكس از گچ ويژه و مواد افزودني خاص ساخته مي شود درزهاي ميان اين صفحات بوسيله نوار و بتونه مخصوص درزگيري شده به نحوي كه در انتهاي كار يك سطح يكپارچه و بدون درز حاصل مي گردد .

مزيتهاي اصلي اين ساختار : سهولت و سرعت در اجرا  قابليت رنگ آميزي بلافاصله پس از نصب و دور ريز كم مصالح مي باشد به علاوه در اين ساختار مي توان صفحه گچي را با فاصله از ديوار زمينه اجرا نمود تا ضمن رفع مشكلات اجرايي آن مانند ناشاقولي و نا همواري فضاي مناسبي براي عبور آسان تاسيسات الكتريكي و مكانيكي نيز ايجاد گردد .

ديوارهاي پوششي با سازه: در اين ساختار صفحات روكش دار گچي بر روي زير سازي فلزي پيچ مي شوند اين زير سازي مي تواند به صورت متصل به ديوار يا مستقل از ديوار اجرا شود در اين ساختار لايه عايق در فاصله آزاد ميان صفحه روكش دار گچي و ديوار زمينه قرار داده مي شود وجود فاصله آزاد علاوه بر ايجاد فضاي مناسب جهت نصب لايه عايق راه حل مناسبي جهت غلبه بر مشكلات اجرايي ديوار زمينه مانند ناشاقول بودن ديوار و حذف شيار زني جهت عبور تاسيسات الكتريكي و مكانيكي محسوب ميشود از مزاياي ديگر اين ساختار امكان اجرا در ديوارهاي با شرايط زمينه متفاوت و اجراي پوششهاي با ارتفاع 10 متر مي باشد.

كاربرد ساختارهاي كناف را در ارتباط با بهينه سازي حرارتي و صوتي ساختمانها در دفترچه هاي بهينه سازي مصرف انرژي و عايق كاري صوتي ساختمان شركت كناف ايران را مطالعه فرماييد، قرارگيري تاسيسات در فضاي خالي ديوار و دفن نشدن آن در داخل ديوار علاوه بر رفع مسئله خوردگي و كاهش هزينه تعميرات دسترسي به تاسيسات و تعميرات و نگهداري را در مرحله بهره برداري آسان مي كند.

قالب وب سایت : تک وب دیزاین